Sunday 20 April 2014

http://www.neobux.com/?r=radudorin21


Buna ziua doamnelor si domnilo, astazi am sa va vorbesc despre cel mai tare site PTC dintre care am intalnit. Neobux este un site care plateste atunci cand dai click pe reclamele date de ei. Pentru fiecare reclama esti platit cu 0.0001 $  ,  stiu ca poate nu vi se pare prea mult dar am sa va arat pas cu pas ce trebuie sa faceti pentru a castiga tot mai multi bani.

1. Pentru inceput trebuie sa va inscrieti aici.
2.Dupa inregistrare primul lucru care trebuie sa il faceti este sa mergeti sus la meniul Advertisments dati click pe el si dupa va vor aparea mai multe casute rosii, portocali, verzi, voi trebuie sa dati click pe ele , dupa ce ati dat click pe ele va apare un cerc rosu, dati click pe el si asteptati sa se incarce reclama pana cand scrie ca ati fost creditat cu suma respectiva.
3. Daca doriti  mai multi bani puteti realiza anumite sarcini numite MINI JOBS din care mai puteti scoate cativa banuti, puteti face chiar cativa dolari dca nu va plictisiti in rezolvarea tasck-urilor.
4. Deasemena pentru a castiga si mai mult aveti nevoie de referali, dar nu va panicati deoarece ii puteti inchiria de pe site contra cost sau ii puteti obtine prin linkul dumneavoastra de afiliat.
5. Puteti bineinteles sa va faceti publicitate la un site sau ce doriti  tot prin intermediul site-ului.
6. Trebuie sa aveti cont Paypal

Este un site bun pe care eu il recomadn cu caldura, bineinteles ca cele spuse aici sunt doar de suprafata, dar pentru aceia care sunt interesati sa stie mai multe ii astept cu un email la adresa mea: radu_dorin212000@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment